Workshopprogramma ‘Het nieuwe ondernemen in de mobiliteitsbranche’

Wij hebben exclusief voor BOVAG-leden het workshopprogramma ‘Het nieuwe ondernemen in de mobiliteitsbranche’ ontwikkeld. Dit programma bestaat uit vier workshops en biedt BOVAG-bedrijven tools om succesvol te (blijven) ondernemen in een veranderende wereld. Een wereld waarin online aanbieders steeds meer terrein winnen van de fysieke winkels. Een wereld waar je niet meer omheen kan, maar die je ook heel veel kansen biedt! Er zijn veel middelen, zoals Social Media en een website, die hiervoor ingezet kunnen worden. Maar hoe zorg je ervoor dat deze middelen voor je werken en waar haal je de tijd vandaan? Connect helpt je om met deze veranderingen en ontwikkelingen mee te gaan.

Wat levert het je op?

Tijdens de workshopprogramma heb je geleerd hoe je vandaag de dag omgaat met de nieuwe consument, hoe je kunt werken aan klantenbinding / klantenwerving. En welke online en offline middelen je daarvoor kunt gebruiken. Daarnaast heb je uitgebreid kennis gemaakt met verschillende Social Media kanalen. Je weet hoe je ze kunt gaan inzetten en wat je ervan kunt verwachten. Wat levert het je concreet op?

  • Klantenbinding; klanten die trouw zijn, die terug komen en hun enthousiasme delen met hun omgeving;
  • Traffic naar jouw bedrijf: nieuwe klanten die zorgen voor nieuwe omzet;
  • Naamsbekendheid: van jouw bedrijf en van jouw producten/diensten;
  • Kwaliteitsslag: verdere professionalisering van uw bedrijf en uw bedrijfspresentatie;
  • Onderscheidend vermogen: voorsprong op ‘collega’s en een stevigere concurrentiepositie.

Of je nu al 20.000 fans op jouw Facebook-pagina hebt of van Twitter alleen maar hebt gehoord: iedereen kan zijn eigen sprong maken.

Vanaf €395,- (prijs per deelnemer) kan je al aan het workshopprogramma deelnemen.

Klik hier voor meer informatie (PDF).