Blog

Gebruik van mobiele apparaten in Nederland: de cijfers!

27 november , 2015

Onlangs heeft Ruigrok | NetPanel een onderzoek uitgevoerd onder Nederlanders van 18 jaar en ouder naar onder andere het gebruik van mobiele apparaten. Uit dit onderzoek is het volgende naar voren gekomen: Vier op de vijf Nederlanders gebruikt minstens één of meerdere mobiele apparaten (smartphone, tablet, Smartwatch ,Smart tv, etc..) om te internetten. Naar verwachting […]

Lees verder

Emoji’s, wie kent ze niet? Maar wat betekenen ze precies?

27 november , 2015

Je kent het wel, je stuurt een berichtje via WhatsApp en naast het tekstberichtje stuur je ook één of meerdere emojis mee. Emoji’s?? De term emoji komt uit Japan en bestaat sinds 1999. Een emoji kan een emoticon (ook wel smiley genoemd) zijn, maar dat hoeft niet (bijvoorbeeld ). Emoji’s zijn bedoeld om de communicatie […]

Lees verder

Tip: zo pas je #hashtags toe

25 november , 2015

Hashtags zijn niet meer weg te denken uit de Social Media wereld. Met een hashtag kan je een groot bereik creëren en wordt het zoeken naar een bepaald onderwerp op een Social Media platform een stuk eenvoudiger. Maar het gebruik van hashtags is niet per platform hetzelfde. In dit artikel lichten wij toe hoe je […]

Lees verder

Waarom is een professionele website zo kostbaar?

23 oktober , 2015

Websites bouwen, dat kan iedereen toch tegenwoordig? Als je het aan ons vraagt zijn er nog steeds specialisten nodig om een professionele website te kunnen bouwen. Als je een tekstverwerker hebt, wil dat namelijk ook nog niet zeggen dat je goed kunt schrijven? Toch worden er websites  gebouwd in allerlei prijsklassen. Zo wordt er op […]

Lees verder

Weg met je businessplan. Leren doe je in de praktijk!

22 oktober , 2015

Op vrijdag 2 oktober was het dan zover: het Connect event. De dag die begon met het tekenen van een vis eindigde in de meest grappige en leerzame pitches. Het event was dus geen standaard event waarbij men alleen maar luistert, maar een echt ‘doe event’. Anders dan anders We hebben dus de ‘stoute schoenen’ […]

Lees verder

Een hogere conversie door het gebruik van een reviewtool

22 oktober , 2015

Voordat je een product of dienst afneemt, eerst de beoordelingen bekijken of aan je vriendenkring vragen of zij nog goede tips hebben. Herken je dat? Dat is niet zo gek, consumenten zijn namelijk vaak op zoek naar een bevestiging. Bij het maken van een keuze willen zij graag overtuigd worden van hun keuze(s). Onderzoek wijst […]

Lees verder

De 8 dingen die vaak fout gaan op Social Media

11 september , 2015

1. Geen  Social Media strategie toepassen Blindelings berichten plaatsen gaat je niet helpen met het behalen van je doelstellingen. Zorg dat je een Social Media strategie hebt bedacht en uitgewerkt en pas dat ook toe. 2. Te veel Social Media accounts aanmaken in het begin van je bestaan Neem niet te veel hooi op je […]

Lees verder

Kom je ook naar het Connect event op 2 oktober?

31 juli , 2015

Wist je dat iedereen succesvolle (creatieve) ideeën kan verzinnen? Ideeën verzinnen is namelijk geen talent, maar een proces. Klinkt dat makkelijker gezegd dan gedaan, dan kun je daar verandering in brengen. Hoe? Door deel te nemen aan ons gratis interactieve event. Lekker praktisch Ook dit jaar hebben weer een mooi event voor jullie georganiseerd. Dit […]

Lees verder

Tip: Verhoog je omzet door het gebruik van calls-to-action

31 juli , 2015

In een eerder artikel hebben we het gehad over het bepalen van jouw (online) doelstellingen en vandaag gaan we daar wat verder op in. We gaan het namelijk hebben over het inzetten van calls-to-action (cta’s) op je website om zo je gestelde doelen om te zetten in acties die ook echt iets opleveren (converterende acties). […]

Lees verder

Fanatiek aan de slag met jouw eigen campagneplan?

31 juli , 2015

Ga voor structuur en planmatig werken. Zoals je misschien weet , geven wij mij meerdere keren per jaar het workshopprogramma ‘Het nieuwe ondernemen in de mobiliteitsbranche’. Uit de evaluatie kwam naar voren dat veel deelnemers graag een vervolg op het workshopprogramma willen volgen. Dit verzoek hebben we verder uitgezocht via een online onderzoek en door […]

Lees verder